Garantie en service

Onze klanten wordt bij aanschaf en bij aflevering van een product op het hart gedrukt terug te komen bij vragen of problemen. Voor ons is het heel belangrijk dat we weten dat het goed gaat. We ontlenen ons bestaansrecht aan het hebben van tevreden klanten. 

Wij bieden je periodiek onderhoud voor je bril. Je kunt altijd langskomen om je bril recht te laten zetten. Ook kun je de bril anders af laten stellen als de bril erg afzakt of te strak zit. Het is altijd mogelijk dat de vorm van de brilveer achter uw oor niet goed met de oorschelp meeloopt, waardoor je oor pijnlijk aanvoelt en rood is. Ook op de neus kan de bril irriteren, omdat de neussteuntjes van je bril bijgesteld moeten worden. 

Als je nog geen klant bij ons bent maakt dat voor ons geen verschil. Iedereen is welkom en vragen staat vrij. Servicematig onderhoud aan brillen is in veel gevallen kosteloos door ons uit te voeren en indien er kosten gemaakt moeten worden krijg je d.m.v. een kostenopgave de mogelijkheid om te kiezen. Bijna overal is een oplossing voor, als je er maar mee langs komt. 

Reparaties en vervanging van onderdelen

Je kunt bij ons terecht voor het vervangen van de neuspads. Oude neuspads zitten minder comfortabel, hierdoor kan de bril gaan afzakken. We kunnen bij een breuk de onderdelen vervangen mits deze nog leverbaar zijn. Als de bril gebroken is kunnen wij indien mogelijk de bril voor je solderen of lassen. 

Gewenningsgarantie

Wij bieden je gewenningsgarantie tot 6 maanden op de glazen. Dit houdt in dat als je na de gewenningsperiode nog last hebt van je bril met betrekking tot het zien wij de glazen voor je omruilen voor een ander product. Dit kan zijn in een andere glassterkte of een ander type glasproduct. Zo ruilen wij bijvoorbeeld je multifocale bril om voor twee losse brillen, een leesbril en een vertebril. Voor een extra montuur zal dan wel een meerprijs gelden.

Verzekering voor uw bril

Indien je voor premiumglazen van Rodenstock of Nikon kiest bieden wij je de mogelijkheid voor een service-upgrade van deze glazen. Hierbij heb je een dekking van 80% voor breuk en schade, en een dekking van 60% op je glazen bij verlies of diefstal.

De voorwaarden staan helder vermeld in onze zekerheidsfolder welke je kunt krijgen in de winkel.